Monday 18 February 2013

Running 'wo'men

Assalamualaikum wbt wamagfiratuh waridwanuh wari'ayatuh wa'inayatuh.

panjang nya bagi salam.hihih :) fuhh..okay terasa dah lama tak update blog nie..hahah jujurnya memang aku malas nak update. why?sebabnya, firstly malas nak rebut broadband dengan adik kat rumah ( yes, memang ada 1 je broadband kat rumah..huhuh), second, sebab tak tahu nak caerita pasal apa...haaahahaa ! idea tu memang ada, tapi bila letak je tangan ats keypad nie, jadi kaku pulak. =.=

since sekarang aku sudah memulakan balik tugasku (euww) sebagai a second year student, and finally dah masuk sem 2! alhamdulillah...so kat UM nie mestila ada wifi kan, so aku merajinkan jugak diri ini nak update.hhihihh. Ala first week class je pun. Bukan ada buat apa-apa pun kan?Lepas ni aku hilang balik lah.KOT?

So, semalam, bersamaan hari isnin, 18/2/2013, my first day untuk sem 2 ni ingatkan boleh la feel macam masa sekolah menengah start sekolah. Jumpa kawan-kawan balik, cium-cium pipi, gelak-gelak beratur sambil masuk kelas. TAPI....hahaha serius semalam rasa macam 1 tahun! Ceritanya berbunyi macam ni...

Macam biasa la masa cuti, kami kena daftar subjek untuk next sem.So, aku dengan kawan-kawan aku yang lain dah duk pakat lah nak amik subjek ni, tu, ni,tu. Then bila time kami nak daftar (well shima yang tolong  daftarkan aku punya sebab aku kerja time tu), sekali most of the subject senior kami dah amik dulu. So, kami pun macam datar je apa yang ada. Dengan ketidak relaan hati ye. And semalam, baru dapat info yang lecterur itu nak only 20 student je yang boleh daftar manual subjek dia which is Macroeconomic 2 ( kami ada Makroekonomi 1,2,3...ala, core subjek untuk pass nak graduate la). The worse thing is batch kami nie like 150 ++ students, tapi dia nak 20 out of that?Gila kah?Tu yang kami duk ber running man satu fakulti, buat surat, minta sign  pensyarah la semata-mata nak daftar.Epik sungguh!huhuhu! Last-last, masuk kuliah lambat.Hambik kau. hahaha. 

In Sha Allah..Allah makbulkan doa kami untuk amik subjek tu this sem.Amiinn... :)



*credit to :
Shimah, Mima, Swee Lee N A, Awin
thankyou sebab sudi berlari2 bersama saya. Akan ku kenang moment2 kita. (euww lagi)

*tempat kejadian :
Fakulti Of Economy And Administration, University Of Malaya.

No comments:

Post a Comment